הזמן את ההפלגה שלך עוד היום

הצעת נישואין על יאכטה

הצעת נישואין ביאכטה

אפשר לאחל לכם מזל טוב? אם הגעתם עד כאן, ככל הנראה אתם מתכוננים לאירוע מרגש במיוחד, בו תעמדו שניכם יחד ותצהירו על כוונותיכם המשותפות. השאלה הנשאלת כעת היא, היכן תציעו זה לזו (או זו לזה) את ההצעה הרומנטית? אולי בצימר קסום? בטיול רומנטי מול החוף? בכותל המערבי על רקע זריחה מרגשת? כל האפשרויות הללו טובות ומקוריות, אך ברצוננו להציע לכם דרך מקורית ומיוחדת להצעת הנישואין, חוויה רומנטית שבן/ת הזוג לא ישכח שנים רבות. מה דעתכם להציע את הצעת חייכם בעוד שניכם מפליגים ביאכטה? הצעת נישואין ביאכטה, על סיפון מבודד בו אתם שניכם לגמרי לבד מול שקיעה בשלל צבעי ארגמן. האם יש דרך מוצלחת יותר להתחיל את חייכם המשותפים?

דואגים לכם לכל אורך ההפלגה

הולידיי מארגנת לכבודכם את ההפלגה ודואגת לכל הפרטים הקטנים. לרשותכם ספינה מפוארת מסוג קאטמרן, ספינה בעלת מבנה ייחודי המספקת ליאכטה יציבות ואיכות שיט מעולה גם במים רגועים פחות. היאכטה תעמוד לרשותכם כשהיא מקושטת בהתאם לבקשתכם בבלונים או בשלטי מזל טוב, ומכאן והלאה השמיים הם הגבול. על היאכטה המפוארת, עם מיטב המטעמים והמשקאות תמצאו מתקנים שיהפכו עבורכם את החוויה למושלמת: מוזיקה איכותית ונעימה, שמפנייה, שוקולד, ארוחה טובה (בוקר או ערב) וכמובן התפאורה המדהימה- ים הרחב ידיים והשקט המופתי שמסביב. ביאכטה יעמוד לרשותכם חדר שינה מאובזר, שירותים ומקלחת כדי שתוכלו לחוש הכי בנוח ביום המרגש בחייכם.

לפעמים לא צריך לדבר הרבה

הודות לתפאורה המדהימה והמקורית תוצרת הטבע, לא תצטרכו להכביר במילים. מספיק שתגיעו יחד ליאכטה המפוארת, ומול השקיעה הרומנטית תציע לזוגתך נישואין. אינכם צריכים לתאם ולתכנן את ההצעה או את ההפלגה בהמשך. הולידיי דואגת לכל הפרטים הקטנים מאלף ועד תו: לאחר הצעת הנישואין הרומנטית, שאין לנו כל ספק שתציין את תחילת חייכם המשותפים יחד, תסעדו יחד בארוחה חגיגית על היאכטה, תפתחו בקבוק יין מהסוג האהוב עליכם ותקבלו תמונות למזכרת מהמאורע המרגש. כדי להוסיף נופך אישי, תוכלו לכתוב מכתב מרגש או להכין מזכרת קטנה. אירוע בלתי נשכח מובטח, בהפלגה שלא תשכח!

פתח
צריך עזרה?
הולידיי - השכרת יאכטות
שלום - איך נוכל לעזור לך?