הזמן את ההפלגה שלך עוד היום

יאכטה למסיבת רווקות

מסיבת רווקות זוהי המסיבה אותה עורכים עבור הכלה כאשר היא עומדת לפני הפרידה מחיי הרווקות. במסיבה היא נהנית מחוויה המיועדת רק לה לפי שהיא נכנסת בברית הנישואין ומתחילה לחיות חיים משותפים. איך נשמח עם הכלה יום לפני נישואיה?

מסיבת רווקות היא המסיבה אותה חוגגים עם הכלה בדרך כלל יום או כמה ימים לפני נישואיה. מדובר בחוויה אותה מתכננות עבור הכלה, אחיותיה וידידותיה הקרובות, כאשר הן תחפשנה את התכנית הכי מיוחדת והכי גרנדיוזית למסיבה המרגשת. שמענו על מסיבת רווקות בגני אירועים ועל מסיבות כאלה הנערכות בווילה. אך על מסיבת רווקות ביאכטה, לא רבים שמעו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על האפשרות לחגוג את המסיבה במקום ובאווירה בלתי נשכחים ולהעניק לכלה את המסיבה הכי מיוחדת אותה לא תשכח לעולם.

יאכטה למסיבת רווקות – המסיבה הכי מפתיעה!

כיום מחפשות הבנות לחגוג את מסיבת הרווקות הרחק ממקום יישוב וזאת כדי שיוכלו לחגוג עד אור הבוקר מבלי שהדבר יפריע למנוחת השכנים או התושבים המתגוררים באזור.
המסיבה ביאכטה היא מסיבה ברמה אחרת מכל מסיבה עליה יכולתן לחלום. הספינה שטה לה במים, כאשר מדובר בספינה איכותית המספקת יציבות גם כאשר המים לא ממש רגועים, ביאכטה מקושטת על פי רצונכם, עם כרזות מזל טוב, בלונים וכל האביזרים שרק תבקשו.
מיטב המטעמים ימתינו לכם ביאכטה. ארוחה על פי הזמנתכם, מוסיקה מתאימה, איכותית ונעימה, וכמובן התפאורה הכי מדהימה שיכולה להיות למסיבה. הנוף של הים הפתוח.
כאשר תבחרו לחגוג את מסיבת הרווקות על יאכטה, מובטחת לכן חוויה בלתי נשכחת.
בנוסף, כאשר המסיבה מתקיימת ביאכטה, המכילה גם חדרי שינה, לא תהיה הבעיה של נסיעה הביתה בשעה מאוחרת ובמיוחד אם גם היה אלכוהול במסיבה. כאשר יסתיימו הריקודים, תפנה כל אחת לחדרה ותחליף כוחות ולמחרת תימשך המסיבה ותסתיים בטעם טוב.

אירועים ביאכטה הולידיי

הצוות המקצועי שלנו יתכנן יחד אתכן את המסיבה והשייט וילווה אתכן לאורך כל ההפלגה. נבחר יחד אתכן את המסלול הרצוי, נתכנן עבורכן את התכנית המתאימה לכן ולכלה שלכן, וכמובן גם נקשט את היאכטה בהתאם לאופי המסיבה.
על הסיפונים נשמיע מוסיקה מתאימה ומשובחת ונציע לכן שתיה כיד המלך. ביאכטה מחכים לכן עוד שלל פינוקים כמו מטבחים מאובזרים, חדרי שינה מפנקים, חדרי רחצה ועוד.
חשוב לנו שהמסיבה שלכן תהיה יותר ממושלמת ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
אנחנו נעשה עבורכן הכול כדי שהחוויה תהיה מושלמת.

פתח
צריך עזרה?
הולידיי - השכרת יאכטות
שלום - איך נוכל לעזור לך?