הזמן את ההפלגה שלך עוד היום

יאכטה למסיבת רווקים

מסיבת רווקים/רווקות על יאכטה

האירוע המרגש ביותר בחייכם מתקרב בצעדי ענק, תקופה חדשה ומאושרת של נישואין תתחיל בקרוב. זו השעה להיפרד מתקופת הרווקות בחגיגה גדולה, ולציין אותה יחד עם כל החברים מהתיכון או מהצבא. איך חוגגים מסיבת רווקים/רווקות באופן מוצלח? מבין אלפי הדרכים לחגוג כגון בילוי בפאבים, מסעדות או אפילו אולמות אירועים, יש דרך מקורית ומיוחדת, שכלל לא עומדת בסטנדרט של האחרות. נסו לדמיין את עצמכם בלב ים, יחד עם החברים והחברות הטובים ביותר, אלכוהול, מוזיקה טובה ושמש שמלטפת את הפנים. בינינו, לא צריך שום דבר מעבר לזה כדי לחגוג מסיבת רווקים מוצלחת. בהולידיי חוגגים את המסיבה הייחודית שלכם על יאכטה מפוארת, ויחד אתכם מתחילים תקופה חדשה בחיים.

מה אתם מקבלים?

האווירה תתחיל להתחמם מיד כשתעלו על הסיפון של ספינת הקאטמרן, ספינה ייחודית עם רחבת ריקודים ענקית שיכולה להכיל עד 55 אורחים מכל גיל. בעוד הספינה מפליגה בבטחה בלב הים, תזכו לבלות במסיבת רווקים מדהימה ותוססת עם כל המתקנים האטרקטיביים ביותר: סלון מעוצב עם כמה חדרי שינה ופינות ישיבה, שולחנות בר מעוצבים עם שתיה כיד המלך, מסכים ענקיים LCD 50 אינץ' להקרנת סרטים ומצגות, דיג'יי מקצועי וכל מה שצריך לאווירה מחשמלת ובלתי נשכחת! אגב, אם תהיו מעוניינים במסיבה מסוג קצת אחר, בה אינכם בלב הזרקורים, נשמח להציע לכם שחיה בלב ים רחוק מהמולת ההמון או שחייה חווייתית על אבובים.

איך תראה ההפלגה שלכם?

הצוות המקצועי של הולידיי יסייע לכם לתכנן את הפלגת חלומותיכם, כדי שהיא תראה בדיוק כפי שדמיינתם. אנו דואגים לכל הפרטים, גדולים כקטנים: החל מנושא הבטיחות, דרך מתקנים ייחודיים שאנו מעמידים לרשותכם (מנגלים חשמליים, רחבת ריקודים ועוד ועוד…) וכלה בהתאמת המוזיקה לצרכים שלכם. מעוניינים בברביקיו מרובה משתתפים? ליהנות מהשמש המלטפת ולהשתזף בכיף? להתרחץ לאחר הבילוי הבלתי נשכח בים? היאכטות המפוארות שלנו כוללות כל מה שצריך כדי לחגוג מסיבת רווקים/רווקות יוקרתית ומפנקת. אנו מבטיחים לכל לקוחותינו שאת ההפלגה הזו יזכרו גם כשיהיו עמוק בתוך חיי הנישואין.

מאחלים לכם הרבה מזל טוב, והפלגה נעימה!

פתח
צריך עזרה?
הולידיי - השכרת יאכטות
שלום - איך נוכל לעזור לך?